Jakie prawo, taka jazda » W natłoku, wielu wydarzeń, tych ważnych i takich mniej, wprowadzane są kolejne zmiany, w moim przeko... Tysiące odwiedzających "Wiosnę w ogrodzie" » W dniach 11-12 maja na terenie Pomorskiego Hurtowego Centrum Rolno-Spożywczego Rënk odbyła się 21. e... Dorota Arciszewska-Mielewczyk: Musimy pilnować interesów Polski » O agendzie w wyborach do Europarlamentu, determinacji do wygranej i mobilizacji wyborców do poparcia... Tylko kiosków żal » „W Oliwie do kiosku już nie skoczysz” informuje portal StaraOliwa.pl „To już definitywnie koniec pew... List otwarty w obronie praw księdza Michała Olszewskiego, prezesa Fund... » Dążenie do zemsty nigdy nie będzie sprawiedliwością. Nie będzie nią też żaden wyrok podyktowany zems... Pomorska lista PiS do Brukseli: Fotyga, Smoliński, Drelich, Rakowski..... » Portal wybrzeze24.pl dotarł do nieoficjalnej listy kandydatów Prawa i Sprawiedliwości w tegorocznych... Kataklizm blisko - 19 zł za godzinę parkowania » Czy godzina parkowania będzie kosztowała 19 zł? Według przepisów przyjętych przez posłów Zjednoczone... Genowefa Grabowska: Jaka suwerenność? » Kto wygrał w samorządach, dlaczego relokacja migrantów niczego nie rozwiąże, jakie CV powinien mieć ... Liberał na etacie w Brukseli - Lewandowski w interesie Ukrainy » Janusz Lewandowski, pierwszy przewodniczący Kongresu Liberalno-Demokratycznego, minister prywatyzacj... Brządkowski wygrał proces i wybory » Trudno było sobie wyobrazić inny finał - Karnowski i Pobłocki muszą zapłacić po 2500 zł na cel społe...
Reklama
Kataklizm blisko - 19 zł za godzinę parkowania
piątek, 26 kwietnia 2024 16:46
Kataklizm blisko - 19 zł za godzinę parkowania
Czy godzina parkowania będzie kosztowała 19 zł? Według przepisów
Arka o krok od awansu do elity
niedziela, 12 maja 2024 17:08
Arka o krok od awansu do elity
Piłkarze Arki Gdynia wykonali kolejny, ważny krok w drodze do
Lechia solidnie, obawy o kondycję Arki
piątek, 10 maja 2024 18:29
Lechia solidnie, obawy o kondycję Arki
I LIGA FORTUNA
Wszystko wskazuje, że spełnią się
Lechia efektownie przypieczętowała awans do Ekstraklasy
sobota, 11 maja 2024 18:35
Lechia efektownie przypieczętowała awans do Ekstraklasy
Lechia po szalonym meczu pokonała w Krakowie Wisłę 4:3 (2:2) i

Galeria Sztuki Gdańskiej

Noc Muzeów „W Zaułku”
niedziela, 29 sierpnia 2021 15:51
Noc Muzeów „W Zaułku”
Gdańska galeria sztuki „W Zaułku” na Noc Muzeów w sobotę,

Sport w szkole

Rozdano medale w wioślarstwie halowym
sobota, 30 marca 2024 16:46
Rozdano medale w wioślarstwie halowym
22 marca w hali sportowej Szkoły Podstawowej 94 po raz kolejny

"Gdańska" w antrakcie

Śpiew morza
środa, 08 maja 2024 12:09
Śpiew morza
Szanowny Panie Łosiu,
piszę do Pana choć znamy się
Powstaniec z Gdyni
piątek, 05 stycznia 2024 16:35
Powstaniec z Gdyni
„Powstaniec 1863”- to długo oczekiwany film o wielkim bohaterze

Muzeum Stutthof w Sztutowie

2076 dni obozu pod Gdańskiem
piątek, 16 września 2022 18:15
2076 dni obozu pod Gdańskiem
Obóz koncentracyjny Stutthof wyzwoliły wojska III Frontu

Foto "Kwiatki"

Zimowe oblicza Trójmiasta
sobota, 13 lutego 2021 11:08
Zimowe oblicza Trójmiasta
Zimowe oblicze Trójmiasta w obiektywie Roberta
Debata w Szemudzie: Dołkowski pyta, Kalkowski kluczy
środa, 17 kwietnia 2024 12:38
Debata w Szemudzie: Dołkowski pyta, Kalkowski kluczy
II tura wyborów samorządowych w gminie Szemud wchodzi w
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
poniedziałek, 10 kwietnia 2017 18:04
Spotkali się, by oszacować możliwości założenia muzeum
Fundacja „Mater Dei”, ta sama dzięki której w dużej mierze

Dlaczego nie głosuję na Tuska

środa, 04 października 2023 12:35
Już dni dzielą nas od kolejnych wyborów. Niektórzy twierdzą, że

Energa rozwiązała problem billingowania, odbudowuje zaufanie klientów

Ocena użytkowników: / 8
SłabyŚwietny 
poniedziałek, 31 lipca 2017 14:33

Daniel Obajtek, prezes Grupa Energa SA, na spotkaniu z przedstawicielami mediów w salonie klienckim sprzedaży i obsługi na terenie Olivia Business Centre ogłosił przezwyciężenie problemu długotrwałego braku faktur. - Największym problemem jaki Grupa posiadała był problem billingowania czyli problem wystawiania faktur. Ten problem mamy już za sobą - powiedział prezes Obajtek. W najbliższych dniach powołany zostanie rzecznik klientów.



Problem długotrwałego braku faktur, który dotknął części klientów Grupy Energa, był skutkiem nieukończonego i niestabilnego systemu obsługi klienta, który wprowadzono w 2015 roku.


- Największym problemem jaki Grupa posiadała był problem billingowania czyli problem wystawiania faktur - powiedział Daniel Obajtek, prezes Grupa Energa SA. - W momencie gdy objąłem stanowisko w tej spółce dla mnie był to największy problem. Uważam, że był to niesamowity problem dla Grupy i dla naszych klientów. Dziś każdy układa sobie budżet i zgodnie z budżetem planuje wszelkiego rodzaju wydatki. Dziś klient nie może czekać na fakturę. Powinien dostać ją zgodnie z terminem, a nie za miesiąc, dwa, czy za dwa lata. Niestety ta sytuacja miała miejsce. To był duży wysiłek mój i współpracowników, których dobrałem, aby ten problem rozwiązać. W marcu było 80 tysięcy niefakturowanych faktur. Niektóre czekały nawet od roku 2013. Największy problem pojawił się w 2015 roku gdy podjęto decyzję by migrować dane klientów do niestabilnego systemu. To spowodowało rozjechanie się systemu i problemy z billingowaniem. Ten problem mamy już za sobą. Prognozy były takie, że ten temat zakończy się z końcem pierwszego kwartału 2018 roku. Nie mogłem sobie na to pozwolić. Chciałem, żeby w ciągu 3-4 miesięcy temat billingowania został zakończony. Zafakturowanych zostało 80 tysięcy faktur. Zostały pojedyncze przypadki, nad którymi właśnie się pochylamy. Oprócz tego jest jeszcze około 2 tysiące klientów z 2017 roku, którzy wypadli z systemu, ale do końca sierpnia ich przypadki również zostaną rozwiązane. Osiągnęliśmy konkretny cel i sukces. Do wszystkich klientów, którzy mieli z tego powodu problemy poszły pisma informacyjne, że można zaległości rozłożyć na raty i spłacić bez obciążania klientów odsetkami, bo sytuacja była wyłącznie z winy firmy. Powołujemy również rzecznika klienta. To będzie osoba do której klienci będą mogli się zwrócić z różnego rodzaju sprawami związanymi działaniem i usługami Grupy Energa, która będzie zajmowała się daną sprawą od początku do końca.


alt



- Żadna spółka energetyczna nie jest wolna od pomyłek, które dotknąć mogą jej klientów - powiedział Jarosław Dybowski, prezes zarządu spółki Energa Obrót. - Zamykając problem z nowym systemem obsługi, Energa zredukowała po prostu skalę nieprawidłowości z poziomu rażącej anomalii do ułamka procentu, wielkości dopuszczalnej przy wdrażaniu tak wielkich systemów. Naszą ambicją i zamiarem jest jednak, aby przeprowadzone działania nie były końcem drogi, ale początkiem kolejnego etapu. Dlatego w obrębie całej grupy wprowadzane są obecnie kolejne proklienckie rozwiązania, spójne z przyjętą strategią firmy.


Tomasz Łunkiewicz

Related news items:
Newer news items:
Older news items:
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież